Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2016 04:22 - Обвиняем
Автор: incorrect Категория: История   
Прочетен: 504 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Скиптрите и кралски лилии настръхнаха
лицето мъртъв или жив в разплепените афиши
каретите с жандарми и шпиони се разпръснаха
на крак се вдигна всичко що се движи

Водят го вързан и ей го сбрали се мъжете
за решение на този важен въпрос
дали да го окачат веднага на въжето
или жив да го запалят непослушния тоз

Мене ли-викна той-наричате престъпник
мен...къде на просеща ръка давал съм
мен ли честния и страден пътник
кой на твърдата земя с бедняка лягал съм

Аз ли?Аз със цвете бях в ръка пред вас
а лоената свещ догаряше в другата
и ако е достатъчно да паднете от власт
то нека за това моя е заслугата

Паролите на старите клошари знаех само
с изплакани сълзи и сърце разбито също
дойдох,че ако мога да ударя рамо
даже и на ваксаджията намръщен

В устите ви на всичките девизи
а не виждат от любовници с големи бюстове
едната дадох я от двете ризи
умовете ви като обувките из стари прустове

Съдбите ви задръстени от паднали глави с корони
и аз от тези съм решени да ги махат
брилянтите ги хвърлям на прасетата да гонят
на волята душичките им плахи

Пажове и щикове затъкнати не плашат ме
дори филоните на раменете тежки са ви
и нищо,че сте съдници и то от страшните
епитрахилите ви смешни са ми

За кой опасен съм...за кой от ближните ви
валета с вратовръзки и накъдрени перуки
за спекулата на парите книжни
или за бароните със зъбите на щуки

Опасен за контета с лъснати ботуши 
мазните коси гелосани им капят
в двора лае си,отвънка само души
от шансони страстни уморените не хапят

Хляб и въглищата ви не пипнах
налягали в леглата на графини и маркизи
тука съм навярно,че не свикнах
с ни един от вашите пинизи

Преча явно на лавандулите и жартиери
и на гладките изтънчени вечери
но пред проскубаните гардове и портиери
аз изправен съм вековен глетчер

Затуй недейте ми държа такава сметка
колко щял съм да лежа в годината
че,ако аз запътен съм към клетка
то вий към гилотината



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: incorrect
Категория: Политика
Прочетен: 58718
Постинги: 93
Коментари: 4
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930