Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2016 15:26 - Бабук-II(ВОЙСКИТЕ И БОЛНИЦИТЕ)
Автор: incorrect Категория: Лични дневници   
Прочетен: 266 Коментари: 0 Гласове:
1



 Бабук размисли ден два и ето го събрал е сила вдъхновен от ангелите стяга се за дълъг път през равнините на Сенаар качил своята камила да търси отговори пресни за небесен съд Срещна той бойците първо,отпреде му войска персийска и замисли се причините на тази глупава война за какво ли бият се мъже с братята индийски защо един другиму се правят на кайма Той се обърна най-напред към един войник бе се отделил от всички младежа леко настрана и попита за какво се бият на простичък език за дрехи,въздух,за жени или за храна -Във всички богове кълня се нямам никаква представа пък и не съм тука за да знам,работата не е моя причината защо се бием знае нашата държава аз изкарвам хляба си като влизам смело в боя Кому ли служа има ли значение,питай моя капитан на мен ми трябва плащане,че семейството ми бедно искате да знаете защо се бием,ей го седнал там интересува ме единствено кесията с драхми медни -Как мога аз да знам-сърдито отговори капитанът седнал там на камъка намръщен е козела дърт опънал е единия си крак и превързва рана -Дошъл съм аз да търся тука богатство или смърт Има ли за мен значение причината каква е защо се колим знаят само главните сатрапи чух,че е войната обявена и сега е времето на интереса наш и момент кръвта да капе Бабук учуден влезе вътре там при генералите и сближи се скоро време той със тях претруфени трапези,стюардеси...препълнени стомасите и залите и причината каква е попита лекичко със страх Причината за таз война-подзе един веднага бързо произлиза тя от спора древен възникнал между два царя евнуха на жените на единият интрига върза и една от тях реши да сменя господаря Своя подкрепи достойно нашия първи министър когато спорът се до бойното поле изостри събра се мало и голямо записани в регистър и на милиони се раздадоха щитове с мечове остри Кръв се пролива,съсипни и пожари множат се всичко за благо на човешкия род героите мъртви лежат си,градовете рушат се вселената страда и гине народ Бабук видя ужасите всички които се извършваха свидетел на хитрините на сатрапите главни войници си убиваха началниците и ръцете бършеха за хляб се оставяха издъхващи другарите гладни Калните дрипи опръскани с кръв се разкъсваха а ранените изоставяха се в болниците скръбните вести се навсякъде пръскаха черните гарвани кълвяха през горниците Хора ли са това-извика Бабук и погледна към персите или са може би жадни и диви зверове мина в лагера на индийците за да сравни версиите но и там се натъкна на подобни гнили плодове -О,необясними човешки същества виждам добре,че Персеполис ще бъде разрушен толкова низост и величие във мозъчните вещества от добродетели да вършите самоунищожение Проливали кръвта на толкоз много хорица съдбата ви в ръцете е сега на ядосания дух трябва да побързам да отида в тази столица и да възвестя невинно всичкото кое видях и чух  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: incorrect
Категория: Политика
Прочетен: 58715
Постинги: 93
Коментари: 4
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930