Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2016 16:46 - Oвчарче
Автор: incorrect Категория: Поезия   
Прочетен: 296 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image
Отдолу идат сеймени,мале отдолу идат сеймени сеймени още билюкбашии за младо овчарче си питаха разпитваха още претърсваха за овчарче още говедарче ергенче младо черночко за син на дюлгерин,младо гурбетчийче   Отдолу идат сеймени,мале отдолу идат сеймени на пояс ятагане си наостриле чифте си пищове затъкнале в ръце си дебел синджир носиха с ферман разписан си пойдоха та за младо овчарче си питаха овчарче още говедарче   Ой,речете ни,речете викнали си страшни сеймени дека е сега младо овчарче  овчарче още говедарче говедарче младо гурбетчийче че си му хабер отдалеко носиме хабер от столнината с царски печат жив и здрав да си се яви на него   Овчарче си е аго в гората в гората хладна още планината вакли си агънца пасе с юниците дървар дърва си сече,овчар овчар е на голяма си гега подпрял се подпрял се още песна запял на кавал си е меден засвирил засвирил за годеница бяла девойка   Залютил се сеймен,налютил са е гъсти си вежди е сключил,заключил и ми е хокане село нахокал затуй че не знаят дека е овчарче овчарче младо говедарче Не ми е овчарче младо гурбетчийче  не ми е с вакли агънца на паша не ми е с дървари в гора дървар   Не ми е овчарче младо гурбетчийче най си е овчарче младо хайдутче хайдутче младо бунтовниче в гора си дружина юнаци повел е по планина си дребни куршуме фъргале с бели ризи хайдушки и зелен байрак развяле него си няколко дена търсиме да си му глава на кол набучим  



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: incorrect
Категория: Политика
Прочетен: 58728
Постинги: 93
Коментари: 4
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930