Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2016 17:03 - Ужасната тайнa
Автор: incorrect Категория: Поезия   
Прочетен: 1172 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 17.05.2016 10:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Да бях от онез мъже със съвест и поука
то бих си легнал на момента при тебе 
бих те гушнал сладко още тука
и...мисъл някаква премина ми за бебе

Бих ти подарил букети както правил съм го
отново бих ти казал че те обичам
как първата ни среща не съм я забравил
и котенце да те наричам

Ала не...дълбока тайна от либето си пазя
а и този който ти обичаш го не правят другите
затова и вечно себе си ще мразя
затова и смятан съм за част от лудите

Объркан и разплакан в спалнята се лутам
къде отивам ти така не казах
до идването на проклетата минута
не знам защо от тебе тайната запазих

Че то страшно е,миличка,та как
да кажа на гълъбицата си привлекателна
изпод завивките се е показал единия ти крак
и аз завивам го внимателно

Прегърнала възглавницата в сън невинен 
типичната си сладка,мила и изящна
миг любим кой ме кара да се чувствам силен
и дано...че там къде отивам е страшно

Но къде отивам и защо до теб не легна
защо съм толкова разсеян и напрегнат
какво ме кара да те пренебрегвам
и приседнал да те гледам за последно

О,нека вземат ми душата хилядите дяволи
и нека да ме вземат още мътните
предполагам ще приемеш моето сърце за ялово
но справедливи ще са думите ти съдни

Но нека затова вечно да горя в ада
и съдбата си заслужил да увисна на въже
че оставям те за мъст и разгаряща се клада
и отивам на въстание с подземните мъже

Че идват времената на обзетите от ярост
настъпват с факлите в ръце из арената на тази битка
до появата на утринна зора и тиха старост
дано да закича в косите ти пролетна китка

Сблъсък е на фанатизъм и безпощада
ще се бием срещу тези тъпчещи душите ни
тук другар разбит е,а там другия пада
че не стигат мъките ни до ушите им

Но непостижимите небесни ангели сме ние ли
или спорът между догми на хармония и мир
за едни сме лудите кои отиват да се бият
за други величава саможертва сред всемир

И ето гледам те сънуваш си разкошна
на сърцето струните онези се докосват
и моля се дано не чуеш новината лоша
че съм си останал на паважа проснат

Дано не изпитваш някога към мен неприязън
ето,през пердето се прокрадва лека светлинка
и с нея си окъпана цялата в съблазън
но бърза ли,бърза часовниковата стрелка

Там е друго,либенце,не е като тук
крясъци,тичане,падане,суматоха и вопли
великодушие и варварство,навред дим и смут
а кръвта прокапала по земята е топла

Ето те изпращаш ме незнаещо чудесна
да стана част от морето лозунги и думи
пак поглеждам те ангелът небесен
и потеглям към летящите куршуми

Тука вече съм зловещи бродници
изложени безстрашно на смъртната заплаха
на истината войни и на заблудата поборници
след като затворих вратата повярвай,мила...плаках

 



Гласувай:
3



1. litatru - Поздравление!
17.05.2016 08:41
Поздрави - Литатру!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: incorrect
Категория: Политика
Прочетен: 58050
Постинги: 93
Коментари: 4
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031