Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2016 13:11 - Нямaм
Автор: incorrect Категория: Поезия   
Прочетен: 211 Коментари: 0 Гласове:
3



 

image

Книга знаменита така и не написах във величие не бях възпятият издигнат заслужени похвали и овации ми липсват поне една мечта до разпятие достигнал не може ли да взема макар да е наивна като сърцето на дете след песничка приспивна пазена от ангели до мене да се носи разнесена чрез словото с апостолите боси   Корона да ти кажа също нямам камоли престол и разпра между два сина принцеса ли...познавам няколко такива дами заради една от тях даже и си бях настинал решително пристигнал от земя далечна точно нея срещнах на пресечката отсреща  в утрото горещо споглеждаме се двама но ето мина време и нея вече я няма   Нямам и останала печална меланхолия отиде си и хубавата поетична образност неземната мечтателност няма я в мелодията официaлно нямам парадиране и показност с които да пледирам постижения невидими а в тази догма дано да няма и обидени тъй как няма и събудени сред многото заспали сънуващи съкровища и лирически възхвали   Нямaм съхранен образът идеализиран липсващи са в мен късове огромни нямам да представя и проект реализиран нямам и приятели подобни с които просто да си пийвам и да играя карти които не позират като носители на харта няма го завършека на тази драма... такъв съм аз...от хората които нямат  



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: incorrect
Категория: Политика
Прочетен: 58785
Постинги: 93
Коментари: 4
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930