Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2016 12:09 - Маскен бал
Автор: incorrect Категория: Поезия   
Прочетен: 566 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Станах рано и видях,че получил съм покана за маскен бал из салоните на висше общество реших дотам да се разходя макар без дама да видя как така са ме поканили и то защо    Дали за да науча някой дворцов анекдот или да видя само последната им мода дали затуй да гледат ме с кривото око то поканата погледнах и реших да ходя   Изтупах лъскав фрак та ето сложих и перука обух си и бродирани чорапи с розови отенъци папионки разхвърчаха се от гардероба до боклука пристегнах си корсет със здрави ремъци   Лекичка полека тръгнах към адресно авеню пристъпих към салоните с лъскави паркети гледам ги отвсякъде се стичат парвенюта отпред паркирани са скъпите карети    Ето ги пристъпват облечени във власт и почит пред мене блеят цяло стадо съблазнители перченето им безкрайно е и няма прочит всички до един обществени дразнители   Спуснах се сред туй море от слава и разкош по коридорите сред образи и портрети стари на царе яденето в сребърните прибори не беше лошо и изощо моето начало не започна никак зле   Но чакай...не беше ли поканата за бал със маски проблеми нямам,защото аз си нося моята но защо законните блюстители сред ръкоплясканията не носят маски,а своята същинска роля   Представят се едни и същи мачовци и матадори редуват се да дават изявления из пресата че едно и също даже и за себе си говорят хареми колко имали с изкуствени принцеси   Последните обичат на карети да се возят със скъпоценни камъни на украсените си шии на тях им дай единствено на задната седалка пози без да се интересуват това кое е вътре чий е   Но важно ли е-не...нали са принцовете знаменити един на друг продават самовлюбени амбиции имат лъскави карети пък и нали са именити имай го и ти и ето ти разгърдени патриции   Така увлечени по земните наслади из театрите без маски са насядали из скъпи ложи пък аз моята честно да ви обадя захвърлих я от себе си колкото далече може   Така през сантименти и похвали и верющи реших да си изляза и да оставя обществото и без това карети нямам тъй че няма и тъгуващи да търсят отговора на въпрос защото   Ако искаш маскен бал-ето моята покана аз оттук излизам и направо заминавам и без това разходих се сред тях и нямам дама изобщо мисля даже и да не се занимавам   Вземи ми лъскавия фрак,сложи и моята перука ще ти дам и плюс това чорапите с розови отенъци аз си хващам куфара и махам се оттука забравих...ето ти корсет със здрави ремъци  



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: incorrect
Категория: Политика
Прочетен: 58034
Постинги: 93
Коментари: 4
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031