Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2016 12:03 - Жабокът
Автор: incorrect Категория: Поезия   
Прочетен: 347 Коментари: 0 Гласове:
3



image 

Скромен гражданин с кафе и две цигари на пейка си старателно преглеждам пресата  в градинка седнал между двете гари вглъбил съм се във интереса си   Вляво майки със колички вдясно две деца и стара баба птичките кълвящи сутрешни трохички и встрани се скрила в храста една зелена жаба   Тишината се разкъсва от прииждащите токчета и точно срещу мен ми нарушават интереса които седнаха със сладолед и сокчета цели три кандидатки за принцеси   Внезапно хоп...жабчето пред тях те изпървом се уплашиха и свиха и след като им мина невинната уплаха малко се успокоиха   ,,Представяш ли си да го целуна и жабата да се превърне в принца да докосва нежно струна  и да го обичат всинца   Да шепне на ухото ми омайно да ме разхожда из замъците свои да имаме вечеря сред звезди безкрайни и да ме отведе на ръце в покоите си"   Те засмяха се и аз потайничко на това кое се случва тук те се разкикотиха омайничко а аз и жабчето си смигнахме един на друг   Но устните с вълшебното червило за нас не бе страните ни и двете били прекалено бузести останали сме хумор под синьото небе освен това и кожата била ни слузеста   Някакви мехури и петна са се показали малки слузести жлези с отгоре нещо черно освен това не си и ноктите изрязала да се превръщат жаби в принцове вече не било модерно   Виж секретът и той отде ли жабите го взели знаят само да общуват с квакане освен това се храни с членестоноги мекотели и даже има многослоен епидермис и клоака   Очите прекалено страшно са изпъкнали има и яйца с гроздовидна структура  и се не слави с нищо изтъкнато на това твореие кой ли е конструктора   Принцовете-жаби ги има само в приказките детски в бленуване на малките деца на лудите избиващи комплекси и само във въображаеми места   Изпихме сокчетата и давай да се махаме оттук може да ни омагьоса зла вещица жабата нека си остане тук пък и с принцове след малко ни е срещата   Скромен гражданин с изпитото кафе и без цигара на пейка си старателно преглеждам пресата  в градинка седнал между двете гари вглъбил съм се във интереса си   Те засмяха се и тръгнаха и със аз потайничко на това кое се случва тук те се разкикотиха омайничко а аз и жабчето си смигнахме един на друг  



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: incorrect
Категория: Политика
Прочетен: 58690
Постинги: 93
Коментари: 4
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930