Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2016 11:53 - Страница на един роман
Автор: incorrect Категория: Поезия   
Прочетен: 323 Коментари: 0 Гласове:
2



 image

Страница на един роман написана откъснах стъпващ бос по залеза връх мидите  във водата влязох и на парченца я разпръснах за да не може никой да я види   В нея имаше от всичкото по-малко по-мъничко тъга,любов и неизбежната измяна в нея имаше записано всичко до минута жалка кога реших да бъде скъсана и да тръгна към промяна   В нея бях отдаден на съзерцание и умозрение безплодното вглъбяване донесе ми беди донесе също доста смях и подозрение но мога ли да върна времето в етап преди   В тази страница пише за достигане на минус и за бурята на вишен патос коя се разрази  за загуба на чест превърната в обществен принос от земята тя ме изтръгна и срази   Опитах да напипам на бъдещето пулсът романът се оказа сложен и малко ми мастилото да променя на бъдещето курсът и да хвана в ръцете си кормилото   И честта си дадох-тя не струва и трохичка злато грабете всички срещу мен с дружини преди дни достойнството потъна кротко в блато и чувства накърнени подскачат в мене на пружини   Основните илюзии за низост ги разкъсах докато неизвестните певци възторжено си пеят неприятелски атаки колкото можах отблъсквах докато си върви денят и лъчите в него греят   Романът ми все написва се с прекъсвания планове за действие са прекалено разпокъсани те безсрамните женихи-аз отблъсквания да се надпреварваме със принцове за теб ми втръсна   Неволи на сърцето ми са скъсан пътепис потапях го в онзи извор на цветен живопис а то горкото самичко в болката се удави обидите и присмеха не можа да ги забрави   Но защо да ти говоря сега за него  събрах в съзвездие преданост и съвеста спокойна блести в зеница на окото голямо его готово да застреля всичките мечти безбройни   Затуй я късам тази страница и зачерквам красиво писани пасажи времето дойде да начертая граница и да престана да поглеждам към миражи   Страница на един роман написана откъснах съпващ бос по залеза връх мидите  във водата влязох и на парченца я разпръснах за да не може никой да я види  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: incorrect
Категория: Политика
Прочетен: 57505
Постинги: 93
Коментари: 4
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031