Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2016 09:08 - Приказната спяща
Автор: incorrect Категория: Поезия   
Прочетен: 308 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image


Здравей любима,ти понеже скри се промъквам се в съня ти - пепелянка часът е нощем близо три приседнал до леглото ти съм сянка   Същия когото даже и сънуваш в момента същия когото го кълнат и плюят който там назад от филмовата лента  когато те видя главата клюмна   Онзи за когото ти въздишаше из тъмни нощи и той в тях по теб трепетно въздишаше онзи за когото питаш се все още както пита се и той-дали обича ме   Вестих се малко да видя просто как си сънуваш ли за мен зашепнала прегърнала ли си възглавницата пак косите ти дали по устните полепнали са   Вестих се тук с душа измъчена притеснително за това къде ли си да видя твоето сияние излъчващо дали всичко е наред и дали добре си   Да надникна из тайните ти скромни поне един единствен миг разкаен и дали това мечтите ти безбройни за тях нещо бе направено   И тей те наблюдавам приказната спяща приседнал съм до теб тихо и внимателно в тъмното съм призрак с очи искрящи за миг помилвах те старателно   И ставам...оставам те да спиш божествена видях те веч усмихнато щастлива видях обичана си и приказно тържествена и сърце кое от мен си скрила   А кога се сутринта събудиш и лъчите видиш както и разцъфналата роза поставена отгоре и от кого ли са изненадано подириш то ще видиш и оставена врата отворена  




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: incorrect
Категория: Политика
Прочетен: 58804
Постинги: 93
Коментари: 4
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930