Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2016 12:52 - Подарена чест
Автор: incorrect Категория: Поезия   
Прочетен: 382 Коментари: 0 Гласове:
2



 image

Мечтите си последвах и умрях умря и тя с тях прежалена в нощния покой без капка страх загубил дъх скитам се с душа нажалена   В миг кога сладкото до мен горчи и към иконата отчаяно пристъпвам бос в мрак изгряха ярки слънчеви лъчи тя пред мене мина ето я откъснат грозд   И към сърцето тост се вдигна търсещ тя направи го с ръка трепереща аз въздъхнах пламнал тръпнещ тя намаза ме с лек за рана зееща   Със загадъчен воал лицето си покри остави да се питам мен позорния защо ли попитах се объркан дали нима из светлите зори  в сърце на мъж несъзнателно повдигна щорите   Дълбоко вътре сe пропука лед замръзнал и кипнаха отново в него кървите размечтах се пак и пак за нея дръзнал че жена дарила ме със чест тя бе първата   Аз вдигнах я,когато я изхвърли пред краката ми когато покрай мене мина и объркана си тръгна когато ми подхвърли и достойнството горката  но аз ги взимам с мен и обещавам да ги върна   Горък плач на мъж в ноща сърце изгубил под атлазената звездна риза един глупак пак за теб се размечта и пак се влюби и пак сърце затупка в тайнствения мрак   Мечтите си последвах и умрях в душата бе останало единствено изсъхналото цвете но в онзи миг,когато я видях то разбрах,че мечтите си и теб съм ги достигнал двете  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: incorrect
Категория: Политика
Прочетен: 58603
Постинги: 93
Коментари: 4
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930