Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2016 16:46 - Стари радости
Автор: incorrect Категория: Поезия   
Прочетен: 381 Коментари: 0 Гласове:
1



 image


Ястребът заплувал из небесни висоти
за миг докоснал съм брилянтите същински 
също струните докоснах на природни красоти
и си спомних стари радости детински

Припомних си полянки и дувар съседски
и пътечки сред червени росни ягоди
кога блестяха от слънчеви зари години детски
напомнящо е лозето на дядо ми

Подслушах пения на птици и красните цветя
една балканска роза взех за спомен
сред обаятелен зефир прогледнах и животa полетя
ей ми ги написаните страници отворени

Но знам...мина времето на детски книжки
затвориха се странички с паунови пера
останаха единствено покъртени въздишки
пъстри пепеляшки и русалки и те умряха

Имахме крилати златни сънища и песни пяхме
нищо,че пелените от коприна даже не дойдоха
в кошници малините и ягоди беряхме
но орисница ли ме направи зъл пройдоха

Да бъдем на Парнас героите прочути
и знатни дами да ни хвърлят накити
да бъдат дарове за победилите вразите люти
да бъдем рицари и то от яките

Мисли бягат и тръпне чувството
като дърветата през есента събличат се
рими и шедьоври на изкуството
и те тръгнаха навън да тичат

Но усмивка детска се превърна в замисленост
и ей ги снежни къдри почват да се вият
проблемите са рискови и нямат численост
едни другиму се удрят и се бият

Ястребът заплувал из небесни висоти
за миг докоснал съм брилянтите същински 
също струните докоснах на природни красоти
и си спомних стари радости детински



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: incorrect
Категория: Политика
Прочетен: 58738
Постинги: 93
Коментари: 4
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930