Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2016 19:15 - АЗ
Автор: incorrect Категория: Поезия   
Прочетен: 333 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Врагът е извън Франция и аз го прогоних скочи от място Дантон пред мен са пленени знамена с корона на масата виното с розовия фон   Той е във Франция и аз съм по дирите възрази веднага Робеспиер ще го унищожим като съберем силите и закачи очилата на своя ревер   Врагът е навсякъде и сте загубени двамата не виждате истинската опасност игрални домове и кафенетата с влюбени посочи Марат своята гласност   Аз изобличих Петион,Керсен и всички не бях ли прав като подушвам измамата предателите ще ги хванем по самички а те спогледнаха се двамата   -Аз извърших революцията и не желая провал -Аз вдигнах народа в онзи ден и отрязах главата на краля и тя падна в гъстата кал И така спорът дълбоко се вряза   От война бе Франция почти срината в историята успяха и тримата да минат  на гилотината загинали двамина и с нож в банята намушкан е единът   А Франция горкана превръщаше тинята в акведукт на лиснат идеал сред разбойници останала свещена макар и срината от декрети и гърмежи и бунтовници  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: incorrect
Категория: Политика
Прочетен: 58836
Постинги: 93
Коментари: 4
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930